100% sommardag

Har ni varit ute idag eller? Helt crazy men alltså det har ju på riktigt varit sommar idag, skinande sol, blå himel & värme? Vad mer saknas? Jag och bästis åkte ju upp till stan för att fixa min telefon så medans vi väntade tyckte gubben i disken att vi skulle ta och gå ut och hämta telefonen om några timmar. Vi följde det rådet och tog bussen mot gallerian där vi köpte frozen yogurt. Tog med oss dom + varsin läsk till en mysig park i närheten och hängde där något timme. Bara armar hade vi också :D Tillslut åkte vi och hämtade ut min babe igen. Är helt in love på nytt, trots att jag bara hade den krossad i en halv dag. Heheh, är stolt över att jag klarade att fixa allt själv iallafall! PUSS
 
Här har ni lite bilder också.. Fööörrresten, hur har er dag varit? ;) 
HAHAHAH
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0