20 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? – 17 KOMMER FYLLA 18 WOOOOHOOOOOO!

2. Vem var den sista du träffade? - Far

3. Hur lång är du? - Jag är runt 155 cm, haha, midget ;)

4. Vilken var den senaste film du sett? - Emil i lönneberga hah

5. Är dina föräldrar gifta,sambos eller skilda? - Dom är skilda, och tacka gud för det

6. Vilken ögonfärg har du? - Väldigt, väldigt mörkbruna

7. Vad skrämde dig som barn? - Att sverige skulle komma i krig, jag var så himla, himla rädd. Är det än i dag för den delen

8. Vem fick dig att skratta senast? - Far

9. Har du stationär eller bärbar dator? - Två stycken laptops, hp

10. Vilken är din favoritglass? - Ben & Jerry fairly nuts

11. Vad dricker du till frukost? - Vatten hagg

12. Vill du ha barn? - Det tror jag nu, dock vill jag inte alls tänka på sånt nu. Fast namnen är redan klara, Blair eller Charlie om det blir en tjej, Charles eller Nicholai om det blir en kille ;)

13. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska kan jag väl hyffsat, och så förstår jag ju såklar spanska, mamut pratar på spanska - jag svarar på svenska haha. Likadant med resten av släkten, fast jag svarar på engelska eftersom flera inte kan engelska.

14. Mest nöjd med? - Min garderob, mina fina vänner, att jag har föräldar som stöttar mig i allt OCH att jag har råd att göra precis vad jag vill.

15. Minst nöjd med? - Mina näsa, panna och attityd.

16. När vaknade du idag? - Klockan 06:03

17. Har du någon piercing? - Öronen bara haha

18. Din största vinst? - Allas blickar jag vunnit i mina dar. Hahah nej men typ 300 spänn på nån julklappslott kanske.

19. Vilka hemsidor besöker du dagligen? - Facebook, blogg.se samt världens bästa hästblogg

20. Vad ska du göra när du har svarat klart på alla frågor? - Gå ut i köket och dricka te med pappsen, PUSS

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0