Avreagerad

Ni anar inte hur djävulskt förbannad jag varit ända sen jag upptäckte att alla mina inlägg, allt mitt jobb bara var borta? Har inte tagit ut min ilska över något eller någon, som tur är - men arg, det är vad jag varit. Så åkte hem direkt när vi slutade, fixa till mig lite och sen åkte jag in till stan och köpte ett par nya byxor. Mötte upp pappa och så föreslog han att vi skulle ta färgan över till djurgården och promenera bort mot karlaplan, äta glass på glasshuset och sen hem. Gick med på det eftersom jag behövde avreagera mig + få något smarrigt i magen :D Efter det så var jag lika strålande glad som alltid! Nu är jag hemma och tar nya tag med bloggen. Hej på er förresten!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0