Jag ska bli hästägare!

Har en feeeeett stor nyhet att berätta, speciellt för er hästtjejer  Jag ska bli hästägare! Vi har hittat en superfin d-ponny i östergötland som vi ska åka och hämta nästa vecka! Stallet där min babyboy kommer stå ligger bra till emellan mamma & pappa, så det kommer bli lätt att åka ifrån båda. Jag kan seriöst inte förstå detta, lilla jag, som tjatat & försökt bevisa att jag klarar av att ha en egen häst i flera år - SKA ÄNTLIGEN FÅ MIN DRÖM SANN. Seriously. Skriver mer om detta senare för nu är jag så lycklig att jag tror jag ramlar av stolen!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Min snygging, om allting går bra mellan oss så ska vi starta några lätta dressyrklasser nästa vår. Taggad brutta! 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah right. April april är det ju idag! Tror du att man är helt korkad??

2013-04-01 @ 20:57:54

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0