Min abslout finaste älsklingsperson

Ingen har kunnat gissa vem som fyllde år idag ju :( Fast jag förstår er faktiskt för den som fyller 14 baaaarre idag är min bästasteälsklingsfavviskorvis Abba - och vi har känt varann lite mer än ett år bara, så klart ni inte har koll på hennes födelsedag. Detta blir iaf ett av alla mina grattis till dig idag, igår var det Kamala, idag är det den andra bästavännen. Bara Magnus som saknas ju. Meeeen, detta inlägg är till Anna - jag älskar dig, 1000 tack för att du finns och 1000000 grattis ♥ Nu kör vi, årets fjortisar 2013!!!!!
 
(andledningen till att jag lägger ut så trista bilder är att jag inte har någon aning om vilka som kommer ser de, och så fula bilder som finns på oss delar jag inte med mig av här)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0