Mina mornar

Hur ser mina mornar ut egentligen? Ni har undrat vilken tid jag går upp eftersom jag ofta verkar vara klar tidigt och dessutom fixar mig nästan 1 & en halv timme. Men jo, när jag är hos mamma så går mitt tåg oftast vid 7 tiden (har väldigt lång redväg till skolan), så då går jag upp klockan 5 - halv 6. Bloggar och då kommer mami in med frukost. Nu, hos pappa så går jag upp vid 6, fixar mig, bloggar och äter något snabbt innan jag springer ner till tunnelbanan.
 
Nu är jag klarfixad, håller på att blogga och ska snart käka. Går hemifrån vid 8 så har gott om tid. Hehe, nu vet ni hur mina mornar ser ut? Vad har ni för "rutiner"?  Inte för att någon kommer svara på den frågan, menmen Här har ni dagens facelook :D 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0