Saknade vänner

Idag har varit en såndär riktigt fantastisk dag, iallafall halva dagen - för den sista lektionen vi hade var EQ, men vår mentor hade utvecklingssamtal så vi fick kolla film istället. Det var en film vi blivit lovade att få se i fysiken, gissa vilken? Starwars, HAHA :D Visste ni att det är mina favorit filmer förresten? Jaja, efter att vi slutat så åkte jag direkt mot stan och mötte upp min supersaknade vänner Filippa & Kamala. Filippa och jag har ju inte setts på evigheter och Kamala har fyllt år så det var verkligen rätt läge att ses. Vi sprang runt och letade en snygg jacka till Kamala tills vi fick så ont i fötterna så att vi var tvungna att sätta oss o vila på donken med varsin cheese. Mitt i allt så träffade jag papput för var tvungen att visa honom en klänning innan den tar slut ;) Dom tog tåget vid 6 och jag åkte hemåt. Har bara städat o lite såntdärnt. Hur har ni haft det idag bäjbos?
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0