Sista söndagspasset

Halo, jag kom hem för ungefär 3 timmar sedan. Först sprang jag på vovven min utanför dörren, och så fastnade jag på pusskalas hos honom. Sen fick han med mig ner till vår agilitybana på gräsmattan, så tränade vi i kanske en timme? Haha, när man väl tar sig tid med hundar är dom ju rätt kul att ha och göra med ;) När vi båda var trötta och kom in kände jag hur "smutsig" jag var efter ett träningspass, städdag och agility. Så var tvungen att hoppa in i en dusch. Även där fastnade jag, tvättade håret, la hårinpackling, rakade benen, smörjde in mig osvosv. Men nu är jag färdig och har lite tid vid datorn, så berättar om dagens ridpass:
 
Idag fick jag av ingen anledning rida storhäst. Det pirrade till i magen när jag hörde det men när jag träffat hästen, Tessa som hon hette var det som bortblåst. Underbaraste häst har jag aldrig mött. Hon hade allt. Det kändes som att hon gillade mig med. Följsam som hon var. Vi fick en massa beröm också, speciellt för fattningarna. "Person"kemi helt enkelt, hahah. I'm in love! :D
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0