Massa strul

Idag hade jag helt förlitat mig på blogg.se appen, hade lite bråttom iväg sen ändå så bestämde att det fick bli mobilblogg istället. Har ingen aning om vad som hänt med 2 sekunder efter att man gått in på appen så bara stängs allt ner? Har tagit bort och laddat ner den flera gånger. Någon som varit med om samma och har en lösning? :( I alla fall! Har varit ett super trevligt och fint 90-årskalas för min älskade morfar idag. Han har ju 11 stycken barn, och alla dom har ju egna familjer med flickvänner, barn osvsov. Kan ni tänka er hur sjukt mycket folk det var haha? Vi skulle ta ett familjefoto, det var snäppet till omöjligt men efter ungefär 40 minuter så lyckades vi knäppa några bilder.
 
Innan dess så fotade jag och Anna lite, så här kommer lite bilder både från det och kalaset. PUSS
Fina fina kusin ♥
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0