7:de dagen avklarad

Jahaja, då var den 7:de dagen här avklarad! Eller avklarad och avklarad, inte för att de är speciellt jobbigt att "klara" av de. Allt är underbart det ända dåliga är jag som måste bli bättre på att ta bilder! Nu kan jag ju förresten förklara varför bildkvalitén är så sämst. Jo, jag, klant som jag är.. Glömde minneskortet till min underbara kamera hemma!!! HUR DUM FÅR MAN BLI? Åh är så ledsen :( Så därför är det så dåliga bilder, och eftersom bilderna blir så fula så vill jag liksom inte fota, och då gör jag det inte haha. Men bättre med dålig kvalle än inget alls, ellerhur? Ska försöka bättra mig!
 
Ialf! Idag har vi varit i Larnaka som är Cyperns tredje största stad. Shoppat och käkat liksom, shoppingen här i fig tree bay är inte den roligaste så de var kul att komma bort lite  Men inga bilder är tagna tyvärr! Bilden på frapuccinon är den ända bild jag tog idag, så bjuder på den och en i repris från Spanien, PUSS
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0