Home sweet home

Just nu 
BABES.. Jag är back i Sweden, i mitt älskade Stockholm  Imorse kändes de lite tungt att lämna Cypern och alltihop. Men nu när jag landat känns det faktiskt bara skönt! Sverige är ju mitt land liksom. Känns skönt med  allt svensk helt enkelt haha. Fast lite trist med de svenska vädret, men jag kan faktiskt inte, på något konstigt sett låta bli att längta lite till hösten. Börja använda höstgarderoben liksom! Nej men hurrni, ska börja packa upp och göra mig lite hemmastadd här igen.. Fast först vill jag bara säga förlåt, för att jag varit så usel på att blogga. Men jag lovar att jag ska visa en massa bilder och berätta en massa intressant om min resa till Cypern. Samtidigt som jag säger förlåt vill jag säga tack för att ni gett mig denna bloggpaus.. Jag behövde det! 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0