Kvällens outfit

Jag vet att jag inte bloggar. Och det känns skit tråkigt men uppkopplingen är så krånglig här och jag har typ aldrig tid. Ligger i en solstol eller på en luftmadrass i havet hela dagarna. Men jag ska bättra mig nu! Till OCH med min pappa sa att han tyckte det var dålig stil mot de som läser hahah   Ska berätta lite om dagen snart men det är en del att fixa med ett sådant inlägg så bjuder på kvällens outfit sålänge. Har på mig lite nytt som jag visar imorgon, men vad tycker ni?
 
Kommentarer
Postat av: Ami

Roligt att din pappa sa så :D Min pappa är typ motsattsen och vet inte hur viktigt det är med bra uppdatering..

2013-08-02 @ 10:44:18
URL: http://amishastliv.horseworld.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0