Kvällens planer + outfit

God morgon babes! Lill lördag idag då ;)  Haha nej jag driver, det är inget för mig.. Men det är onsdag ändå! Vilket betyder att jag har en lång dag med stört många lektioner och inget EA. Börjar halv 9 och slutar halv 5. Tufft liv? Jag vet. När jag slutar ska jag i alla fall möta upp min mamma och plastpappa med bilen någonstans inne i stan. Min plastsyster dansar på parkteatern i Vitabergsparken ikväll, tillsammans med Virpi Pahkinen, som för dansfolket är en väldigt känd person. Och antagligen för många andra, men inte för mig haha! Men det ska bli väldigt kul att se någon sån "kändis" och såklart min låtsassyster också, hon är såå duktig! :)
 
Men nu måste jag faktiskt fixa en kopp te snabbt och sen gå ner till bilen och sticka till skolan. Ha en fin dag, massa kärlek till er♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

var dansar hon? alltså på vilken dansskola? :)
gryym blogg, du har så häftig personlighet!!

2013-08-30 @ 15:17:40

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0