Sjukling

Har gått och blivit sjuk.. Känns jävligt typiskt, precis när jag börjat skolan och har värsta grymma konserten inbokad! Åh jag blir så ledsen :( Det jag har är typ ett galet jäkla halsont i lite feber I guess. Eftersom det är så synd om mig nu så tänkte jag att jag kunde unna mig ett varmt bad. Så det var vad jag gjorde, väl där i tog jag i hårinpackning och la på världens underbaraste chokladmask från Lusch. Hela jag luktar choklad nu ^^ Dagen i skolan har varit bra btw för er som undrar, vi bakade tårta bland annat. Haha, min grupp kom trea ;)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Ellie

kan du berätta mer om choklad masken från lush? :) kraam

2013-08-22 @ 09:46:25
URL: http://elliearnler.blogg.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0