"Afternoon Tea" med brudzzen

Hade världens absolut mysigaste dag med världens absolut mysigaste tjejer igår! Jag hade bjudit in Abba, Maggan, Vendela, Emma, Carro & Isa på ett litet "afternoon tea" hemma hos mig. Jag hade köpt in lite macaroons, cupcakes, småkakor, ost, frukt och Abba bakade scones som serverades med marmelader och lite annat, supergott verkligen (självgod eller hahah?)! Teet var supergott det med, såklart ;) Jag vet inte hur länge vi satt där faktiskt, men länge var det hahah. Det är så himla gos när man träffas en massa tjejer sådär, det finns ju så mycket att prata om! Jag var lite rädd att det skulle bli stelt men jag trodde jäkligt fel. Nu antar jag att ni vill se lite bilder, eller har jag fel? Here you go :
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0