Betyg, fika och julklappar

Idag har varit en bra dag om man frågar mig, om man bortser från en incident som skedde tidigt denna dag. Men pågrund av min alldeles underbara vän Saga så löste det sig nyss ;) Men som sagt, bortsett från det så har dagen varit underbar - hade något som min skola valde att kalla avslutning tidigt denna morgon, vi fick våra betyg och en skål skumtomtar. Wehå! Efter det så gick jag och Saga och fikade, lite deppigt med tanke på att vi nu inte kommer ses på ca 3 veckor! Lyxungen ska ju iväg på skidresa i Alperna. Så efter ett sorligt hejdå begav jag mig mot city för lite julklappshandel, ringde Abba och frågade vad hon ville ha när jag var vid gallerian ungefär. Och vad händer ca två sekunder efter att vi lagt på? Jo jag träffar henne, Emma, Vendela och Maja! Så jag anslöt mig till dom och vi gick på en till fika o fortsatte med julhandeln. Köpte min julaftons-klänning också! Ska visa er sen, den är underbar. Nu under kvällen så har jag bara chillaxat, ätit pizza och kollat film med mamma hehe! Saknat henne ju ♥
 
Bilder från dagen
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0