Fotouppgift i skolan

Vi har hållt på med optik i NO och Teknik de senaste veckorna, vilket då led oss in på foto. Våran tekniklärare är dessutom fotograf och jag har lärt mig en massa, bland annat hur man fotar manuellt. Eller alltså jag har ju inte lärt mig allt, men grunderna. Det har varit riktigt roligt faktiskt  Nu i slutet av temat så fick vi tre stycken foto "uppdrag", vi skulle fota en bild med kort & långt skärpedjup med diagonal, en i grodperspektiv och en i fågelperspektiv. Här är mitt resultat: (ni får ju tänka på att jag inte kan någonting, inprincip inte fotat någonting förutom mig själv med min lilla rosa kompaktkamera. Jag är inte direkt "stolt" över bilderna, tyckte bara att det kunde vara kul att visa er. Så gå inte loss med elaka komentarer nu.) Vad tycker ni?
 
Kommentarer
Postat av: asdfg

Är bilderna redigerade eller oredigerade?

Svar: Oredigerade :)
Nadine Petersdotter

2013-12-14 @ 18:08:44

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0