Long time no see

Godmorgon sunshines! Längesen nu. Ledsen för det. Men jag har inte haft någon lust faktiskt. Av väldigt positiva skäl. Jag är typ lycklig. Och nu har jag typ fått tillbaka på blogglusten. Så nu kör jag igång igen, på mina egna villkor. Inga regler. Hoppas ni kommer gilla det! 

Just nu så ligger jag i sängen och läser min underbara bok. Jag är helt klar med allt i skolan, så jag frågade min lärare vad jag skulle göra nu under den sista veckan. Och då fick jag den här! Blev helt fast verkligen, kan inte sluta läsa. Brukar ni läsa mycket böcker? 
Kommentarer
Postat av: Stella

När jag var liten kunde jag läsa ut fyra böcker på en vecka, nu har jag inte lusten. Hittar ingen bra bok som jag verkligen fastnar i, synd det eftersom känslan när man är inne i en bok är så fantastisk.

2013-12-14 @ 20:52:10

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0