#Bestfriend tag

Igår när jag bad om bloggtips från er så var det två som tyckte jag skulle göra en friendtag med Kamala! Så tänkte att vi kör på det nu :D Ni som följde mig under min långa "Zanni Of Sweden" tid vet ju rätt mycket om mig.. Men långt ifrån allt ska ni veta. Och eftersom Kamala är min bästavän och varit det i flera år så vet ju hon nästan allt om mig. Såååå - detta är ER chans att få ställa VILKA frågor ni vill om MIG och få svar på de alla. Kör på! Skriv även om ni vill ha svaren i en videoblogg eller text!
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla på "best friend tags" på youtube så kanske du blir lite inspirerad om vad du kan ha med i den!

2013-02-28 @ 15:35:09
Postat av: Anonym

Hur är det att vara kamalas vän?
Vad brukar ni göra när ni umgås med varandra?

2013-02-28 @ 18:43:05
Postat av: Anonym

Hur träffades ni? När träffades ni? Vad är ert bästa minne tillsammans? Vad har ni gemensamt/inte gemensamt? Vad tycker ni gör så att ni blir så bra vänner? Snälla svara på frågorna i en video!!! :)

2013-02-28 @ 20:17:19
Postat av: mELISSA

vem är är hon kär i? är hon oskuld? är hon sig själv på bloggen? är hon alltid så snygg som hon visar upp sig?

2013-03-01 @ 12:00:48
Postat av: Kerstin

Är hon beroende av något? Hur är hon som person? Hur är eran relation? Vad pratar hon mest om? Bråkar ni mycket? Vad är erat bästa minne tillsammans?

2013-03-01 @ 12:05:18
Postat av: Anonym

Har ni någon gång haft ett riktigt bråk? vad hände isåfall och hur blev ni vänner igen? Vad brukar ni göra tillsammans? Var brukar ni vara när ni träffas? Vilka är era favoritaffärer? Går Kamala på någon aktivitet? Vad hände med Zumban? Är ni viga? Svara gärna på frågorna i en video!

2013-03-01 @ 17:40:27

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0