Hårdträning osv

Like I said in my förra inlägg så drog vi på tantgympa med Kamalas mormor efter grillandet i solen  Var en lång promenix dit, och oväntat nog ett hårtgympa-pass. Lite skämms jag över att det finns 70-åriga damer som är 100 gånger mer vältränade en jag själv.. Efter passet så gick vi in lite längre i byn och köpte oss lite godis. Påväg hem gick vi vilse, men det var en så gaaaalet vacker himmel så det var helt okej för mig. Ni vet skivomslaget till "Let her go", exakt så var det. När vi äntligen kom hem så hade de andra som åkt bil hem bakat chokladbollar. Så det mumsade vi på under några omgångar bluff, jag vann nästan alla ;) Nu då.. Jovars, vi får se vart den kalla norrlands-natten tar oss?!
 
1 & 2. Päzko & jag innan tantgympa // 3. Jag är cool // 4. Pälzko och jag redo för att shoppa godis // 5. Den vackra himmelen (HAHA) // 6. Jag glad över mitt nya godis //
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0