Nagel nyheter + tips

Mina naglar behövde verkligen bli lite tillfixade, var ju ett tag sen jag var på salong nu så kanske ska boka en tid snart igen, bara för att få dom lite jämna oså :D Men nu får det duga med lite rosa glitter, älskar det lacket!
 
Nu när vi ändå snackar naglar så tänkte jag ge er 2 grymma nageltips som jag själv använder mig av - det första är en 6-stegs poleringsfil! Den har 6 olika sidor, en för att fila ner, en för att stärka, en för glas osv. Finns på kicks för typ 40 spänn. Det andra är världens bästa nagelolja som jag blev tipsad om sist jag var på salong, den är speciellt bra för folk med hårda naglar som lätt går av, som jag har! Finns på de flesta salonger strax under 200 ;)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0