Näst första inlägget

Då kör vi näst första inlägget på denna blogg! Michelle fick äran att skriva det första bara för att hon varit så grym och fixat med min design  Men iaf, det här är vad jag snackat om hela veckan - ny blogg! Tror detta kommer bli riktigt bra och jag vill satsa dubbelt nu. Vad tycker ni, om designen namnet o allt?!
 
De flesta av er har nog följt med från min gamla blogg (zanni.bloggplatsen.se) men för er som är nya så kan jag ju köra en liten snabb presentation. Jag kallas somsagt för Nadine här på bloggen och jag fyllde 13 i november. Innan bloggade jag på bloggplatsen och hade ca 150 unika besökare per dag, men nu hoppas jag ju på dubbelt ;) Här skriver jag tillmestadels om vad som händer i mitt ganska så ointressanta liv - jag går i skolan, träffar vänner och så har jag två andra riktigt stora intressen - hästar/ridning, shopping och så bloggen förstås. Jag bor inne i stockholm med min pappa och med min mamma så bor jag ute på en lantgård, på landet haha! Finns hästar och lite annat där så som sagt, det ingår en del hästar i mitt liv. Det var allt jag hade och säga för denna gång. Känns som ett bra första inlägg, eller?
 
Här är lite olika bilder på mig och vad som kan tänkas dyka upp i min blogg!
Kommentarer
Postat av: Rolf

Vilken fin blogg gillar den asmycket!!!!!!!!!! Har fest i helgen villu komma ????????????????????????? De e typ bah jag o min kompis men de funkar väl ? Vi kan ha lite kul tesm? De villu va ???????????????? Oj nu fick du min ipadress i dina händer oj oj oj :OOOOOOOOOO Borde jag va rädd? HMMMMMm.........

2013-02-23 @ 09:14:55

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0