3 nya

Sommaren är tiden på året då jag shoppar som allra mest, vilket jag tror ni gillar - eftersom ni ofta ber om att jag ska visa alla grejer jag köpt efter att jag skrivit att jag är ute o shoppar :) Dessa 3 saker har i alla fall följt med mig hem sedan jag kom hem från Spanien. Vad tycker ni om alltihop?
 
Denna jackan från Barbour fyndade jag och pappa på rean på NK igår för 1900 :-.
 Denna söta och meeegasköna blus fyndade vi på Shirt factorys rea i fredags (?) för 539 :- (bytte alltså den blåa mot denna) Btw! Den är marinblå, och inte svart som det ser ut som på bilden.
Idag köpte vi även dessa extremt sköna & rätt så snygga springskor till mig. Dom hittade jag på Igor Sport för 540 :-
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt men du är äckligt bortskämd haha

2013-07-01 @ 22:54:05

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0