Firade Filippa igår

Igår var det bokstavligt talat fullt upp för min del - min vän Filippa fyllde år så jag skulle dit på ett litet party på kvällen.. Jag, Kamala & Odelia åkte in till stan vid 9 redan och köpte presenter till henne. Jag vaknade klockan 08:33 och i samma sekund fick jag veta att tåget gick 09:05. Så ni kanske förstår hur jag sprang runt där på morgonen. Som en yr kyckling eller vad man brukar säga! ;) Jag kom i alla fall iväg tillslut och köpte min present till Filippa. Åkte hem och målade med Nathalie ett tag, drog av mig målar kläderna vid kvart i 5 och hoppade in i duschen, fixade mig och tog en buss vid 17:25. DET kallar jag rekordsnabb!  
 
Kom fram till Filippa vid 6 och så satt vi ute och käka lite chips och så innan vi la på köttet och åt middag, supergos! Vi kollade en film och sen drog vi ner och badade i solnedgången. Somnade framför en film och så blev jag hämtad imorse någongång. Har varit och shoppat med papi sen dess hihi, vad har ni haft för er sen igår?
 
Påväg hem från stan igår - skjorta från Hilfiger och shorts från h&m
Brudarna ♥
Från idag
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0