För de hästintresserade

Behöver jag säga så speciellt mycket mer än att detta har varit en av de bästa dagarna i hela min hästhistoria. Islandshästar är ju de första hästarna jag lärde mig rida på, om man bortser från Amorina, en underbar liten shettis som var den första hästen jag någonsin red på. Men i alla fall - islandshästar är något av det roligaste som finns tycker jag (även om jag inte kan speciellt mycket haha), så att vara åskådare på SM är ju rätt grymt ;) 
 
Hääääär har ni en massa bilder, för er o-hästintresserade kanske det i alla fall är roligare än en massa text.
 
Kommentarer
Postat av: Julia

Sjukt fin blogg:)

2013-07-10 @ 20:06:55
URL: http://www.nattstad.se/juliakulikdanielsson

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0