Mer shopping

Som jag skrev i mitt förra inlägg så var jag och shoppade med pappa idag. NK har ju en rätt grym sommarea så vi var där och hittade en del riktigt fina grejer som jag tänkte visa er :) Shoppar rätt mycket på sommaren så ni får säga till ifall de blir tjatigt hehe!
 
Hittade den här aaaassöta toppen inne på Karen Milen, åh älskar den verkligen! Bästa köpet på länge
 Den här stickade t-shirten är ifrån Raplh Lauren. Den är i silke & kashmir och heeeeeeelt underbart skön om jag skulle få välja skulle jag ha alla tröjor i de materialen.
 Vi hittade även denna ullkofta inne på Gant. Kanske lite weird att köpa vinterkläder nu men jag säger som papput sa - man måste ju ändå köpa det sen så varför inte köpa det nu haha.
Och den här ursnygga blusen/klänningen fyndade jag för 75 kronor på h&m igår. Var tvungen att köpa något att ha på mig hos Filippa och blev kär i denna. Visst är den fin haha, eller liksom lite speciell sådär hahah?!
 
Kommentarer
Postat av: Tjaa

Kan du lägga upp en bild på när du har på dig det sista plagget, alltså blusen/klänningen från H&M? :)

2013-07-21 @ 15:44:33

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0