Nadines värld 6 månader

För ett halvår sen så tog jag bestlutet att lägga ner Zanniofsweden och starta en ny och lite mognaren blogg - Nadines Värld som jag heter nu! Det kanske låter fånigt men det var ett stort steg för mig. Jag menar, ungefär som att slänga din 2 åriga dagbok men ändå ha den kvar, om ni förstår vad jag menar haha. Jag skrev verkligen ut hela mitt liv där, jag lärde mig en massa och skaffade mig på ett sätt ett "namn". Zanniofsweden var en så himla stor del av mig, och det kommer det alltid att vara. Under de åren hände det så mycket, ni som följt mig från början måste ju hålla med om det?
 
Anledningen till att jag lämnade det var att jag växt. Zanniofsweden kändes inte som mitt längre. Jag ville lite komma bort ifrån det och skaffa mig en ny uppfattning. Vilket jag hoppas att jag gjort, även om jag förlorat en hel del läsare på truppen. Men som jag sa, jag ville skaffa mig en ny uppfattning och det är vad jag kan göra nu, genom att jobba mig upp igen. På bloggplatsen var jag ju tillomed med på topplistan, varje dag. Så det skär ändå lite i hjärtat när jag kikar in på gamla bloggen. Jag saknar tiden där, tiden då jag var den jag var där. Men man växer, såere ba!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0