Svar på lite komentarer

"Är väskan äkta?"

Jag antar att du menar min Louiss Vuitton? Haha nej gud, den är defenitivt INTE äkta!
 
"Kan din mormor svenska? Vad pratar du för språk med henne??"
 
Ja hon pratar svenska. Oftast pratar hon spanska med mig och så svarar jag tillbaka på svenska haha. 
 
"Snälla, sluta skriv bitches... Jag vet att det är på skämt, men hur kul är det egentligen? 

Älskar verkligen ditt sätt att skriva, du gör det intressant med bra text och fina bilder, men ett sånt ord förstör typ ett helt inlägg! 

Inget hat, bara ett tips, typ :)"
 
Jag blev jätte glad när jag såg din komentar. Jag uppskattar det verkligen och ska tänka på det. Tack!
 
"Hur många gånger har du sett Gossip Girl?"

Två hahah, börjat nu för tredje gången. Världens bästa ♥
 
"Ska din mamma flytta till Spanien? Eller varför kollade ni på hus?"
 
Nej det ska hon inte, eller inte nu medans jag är så liten iallafall haha. Vi kollade på hus för vi vill ha ett eget hus där, men ändå nära mormors.
 
"Hur mycket får du i månadspeng?"
 
Jag får ett tusen riksdaler.
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0