En dag som prinsessa

Idag har jag levt som en sagoprinsessa, utan att överdriva. Fast i modern tid och på en strand istället för ett slott, och med drinkar istället för prinsses tårta  Superhärligt har vi haft det i alla fall. Räknade nyss ut att vi i sju timmar, bara låg där i solstolen, doppade oss ibland, solade för det mesta, gick upp och käkade på resturangen (den som ser ut som Maria Montazamis hem, haha) och viftade lite på handen tills en servitör kom och tog imot beställningar. Jag beställde en Mojito och en Daiquiri de Limon. Svingoda båda två och perfekta när jag var så varm så jag vet inte vad men inte orkade bada haha ;) Men detta var inte nog för mig, utan när jag kom hem så tog jag en snabb dusch, fixade mig på rekordtid och drog med mormor ut i Marbella city. Vi köpte en sjal till mig och käkade en glass på vårt favoritställe innan vi gick hem igen. Och nu sitter jag här, som vanligt på balkongen, fixandes och trixandes med bloggen. Vi hörs snart!
 
Alla bilder ser ut som en jäkla Apollo-reklam tycker jag haha..
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0