GG är slut, halva livet är slut

Vet ni vad som hände i torsdags? Något fruktansvärt. Gossip girl tog slut. Jag har sett alla 115 avsnitt. De sista tio minutrarna filmade jag mig själv, men grät så jäkla mycket så jag kommer inte lägga ut den haha. Det är nästan lite fjantigt? Att man kan älska en värld, och människor som inte ens existerar. Haha gud! Detta låter som värsta poesin. en anledningen till detta inlägg var egentligen att jag behöver tips på nya, rysligt bra och spännande serier. Inte Pretty Little Liars, The hills, One Three hill eller dom. Utan någon annan. Okay? Tack på förhand!  
 
I will Always love you, gossip girl ♥ XOXO
 
 
Kommentarer
Postat av: Michelle

du måstemåstemåste kolla på the vampire diaries påriktigt du kommer inte ångra dig, kommer inte vara din vän om du inte kollar. har sett alla avsnitt och oh my god du kommer älska det..

2013-06-02 @ 12:26:56
Postat av: Anonym

Twin Peaks är rätt spännande och bra! :)

2013-06-02 @ 14:20:39

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0