Godmorgon sommarlov!

Jag undrar lite över hur många gånger ordet "sommarlov" används här i bloggen under de senaste dygnen. Det ända jag vet är att det är många gånger ;) Och nu använder jag det igen - idag är första dagen på 2013's sommarlov. Imorgon åker jag till ekvartorn. Så vad passar inte bättre än att ta tåget in till stan och träffa mina saknade bästisar. De tre muskitörernas återförening efter typ tre veckor. Saknat dom så ♥ Vad vi hittar på är en gåta som jag aldrig kan ge svar på förns det händer! ;)
 
Så det är dagens planer, ikväll så ska vi även och kolla på ett nytt hus som vi troligast av alla hus vi kollat på kommer köpa. Är skittaggad! Efter det blir det hem och packa. Det är min första dag på sommarlovet, hur ser er ut? Ifall ni slutat skolan vill säga..
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0