Jahapp, då var årskurs 7 avslutad

Hej på er! Nu är jag lite nerlugnad så tänkte passa på att blogga innan jag får något ryck igen och börjar hoppa runt av glädje för att det är SOMMARLOV :) Avslutningen var jätte fin, alla småbarn är ju så söta så att man dör! Lite tårar vart det på slutet också - sa ju hejdå till min mentor som slutar här i höst. Hon är världsbäst så det var tufft. Men det jag lärt mig under detta år genom att ha henne, kommer alltid finnas med mig. Så det känns okej ändå - speciellt eftersom jag har en sån fin familj som ger mig presenter och grejer. Efter avslutningen så gick vi även till glasshuset och tog varsin glass och jag baaaa njöt av känslan  
 
Ge mig ett litet grattis till sommarlovet så ger jag er dessa bilder, på bland annat outfiten som ni tjatat så mycket om! PUSS
 
 Outfiten, klänningen har jag fått låna av min Magnus. Den kommer ifrån Jones Jones. Skorna har jag fått av mammi.
På glasshuset
 
 
Kommentarer
Postat av: Ami

Grattis, ha ett fint sommarlov! :)
Själv började mitt redan 1 Juni, men jag bor ju i Finland :P

2013-06-12 @ 08:30:48
URL: http://amii.bloggplatsen.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0