Min första dag i Sverige igen

Heeello babes! Nu kan ni räkna med nice uppdatering igen, för jag är tillbaka och jag känner mig bättre än nånsin  Tänkte i alla fall att jag kunde berätta lite om min dag - den började inatt. Klockan 3 om man ska vara exakt, blev skjutsad till flygplatsen och där  fick jag en sån där person som såg till att jag kom rätt. Eftersom jag flög själv, och det var jäkligt chill ska jag säga er, fick 3 säten helt för mig själv och fick vad som helst gratis från menyn :) 
 
Men skitsamma, det är inte speciellt kul! När vi landat och jag lunchat med pappa så mötte jag upp Anna. Saknat henne sååååååååååhääääääärrrrrr, helt underbart att ses ♥ Gissa om vi hade/har mycket att snacka om? Vi har gått runt och snackat på stan hela dagen, varit så upptagen av snack så att jag inte shoppat någonting alls. Och pratandet tog inget stopp så vi blev så illa tvungna att bestämma att Anna sover hos mig inatt, haha nejdå, jag skojar, inte alls illa! Vi har haft en liten middags picknick bestående av två mackor samt chips, godis och läsk.
 
Här får ni som vanligt bilder, om ni undar vad jag har på mig så är det shorts från Cheap Monday, topp från Bershka och Kavaj från h&m.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0