Vad har ni missat?..

Ja det är rätt mycket faktiskt.. Igår, tog jag, mami, mormor & gammelmoster bussen till benalmadena där moster bor. Började vår vistelse där nere vid poolen och på gräset för att steka lite. Lönade sig verkligen hihi  Efter det åt vi middag hemma hos moster och sedan fixade vi oss och åkte bort till Torremolinos. Mormor och jag har en tradition att vi alltid åker till torremolinos varje sommar och går på en rätt känd glassbar där. Mami fick nu äran att följa med oss. Jag åt en banana splitt och sen åkte vi hem till moster rätt direkt eftersom alla var trötta. Idag vaknade jag tidigt och gick med moster och gjorde hennes hår, blev så sugen själv och jag hade ju fått pengar till det av mamma i avslutningspresent så uttytjade det jag med. Undertiden som färgen var i så gjorde de även ny manikyr på mig. Var rätt bra priser där så fick allt, färgning, klippning och naglar för endast 43 euro = 430 kronor. Låter mycket, men jämför med Sverige så får ni se haha.. ;) Här får ni en massa bilder bara för att ni är så bäst, PUSS
 
Poolhäng hehe.. Men visst är utsikten mafftig ifrån hennes gräsmatta? Älskar det där stället alltså
 
 
 Den omtalade glassen.. Mmm
Linnet hade visst åkt ner lite, därför är det censur haha..
gårkvällens outfits, lekte lite holywood stjärna i högklackat haha.. Passade mig inte speciellt bra va?
Tidigare idag, på salongen hehe.. Ta hand om sig själv var det ja ;) 
 
 Två bilder från idag, jag och mamma hade lite egen tid på stan tillsammans. Shoppade och drack en smoothie!
 
Kommentarer
Postat av: Hanna

kan du lägga ut en bild på ditt hår :)

2013-06-18 @ 20:43:00
Postat av: jullan//julie

lyllo dig!!bada o är mycket glass från mig :) saknar dig har uppe!

2013-06-18 @ 21:34:23
Postat av: Anonym

Bilden där det är kväll, och du har klackskor är helt underbar. Den borde du göra header eller kanske pb av :) Älskar den

2013-06-18 @ 23:36:04

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0