Vilket underbart litet liv ♥

Nu är jag hemma ifrån dopet! Var så fint, efter detta älskar jag dop ännu mer ;) Började med en ceremoni i kyrkan och sen fortsatte vi hem till föräldrarna och "dop-firade" lite eller vad man säger. Tårta, presentöppning osv, jag fick dessutom äran att hålla i det lilla livet och gud så underbar hon är ♥ Inlove som jag alltid blir i bebisar! Ungen var ju dessutom en av de gladaste bebisar jag träffat, grät inte eller var sur en sekund. Vet inte om detta låter alldeles fel men man börjar ju nästan längta tills man blir VUXEN och får egna barn hah.. Önskar även att man skulle komma ihåg ens eget dop, fatta ballt liksom? Alla tal, presenter m.m.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0