2 frukosttips

Nu kommer ni säkert bomba ner mitt komentarsfält om att jag härmar andra bloggare genom att skriva frukosttips - ber så hemsk mycket om ursäkt för att jag råkar ge er 2 frukost tips nån dag efter att en annan, lite större bloggerska gjort det. Men det får ni leva med ;) Iaf! Mina två tips till er idag blir världens goaste och halvnyttiga frukost:
 
Man behöver: Yogurt man själv tycker om (föredrar vanilj), hallon, en kastrull, kokos och vaniljsocker. Värm hallonen, rosta kokos och lägg de på yougurten, strö lite vanilj socker och voooooliaaaaa! Svingott kan jag lova er :D Det + ett glas brämhults lemonad försöker jag äta så ofta som möjligt till frukost, testa ni med!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0