Allt som det ska igen

Ni har undrat över uppdateringen och jag förstår er till 100 %! Men ni vet ju att jag inte varit hemma, haft möjlighet till dator osv på samma sätt - nu äntligen ligger jag i min egen säng, gossip girl är på och jag fixar & trixar med bloggen, allt är som de ska ;) Idag har jag träffat min älskade Kamala igen, när hon väl är här i stan så måste vi ju passa på att träffas. När jag kom och mötte henne så stog hon där med ett packet semlor haha, det måste man också passa på att äta innan de är slut. Vi fortsatte iaf ner mo kajen i gamla stan, hittade ett par svinsnygga solbrillor påvägen så lite shopping blev det också. Sen satt vi nere vid kajen, käka semlor och snacka girltalk. Bra dag  Vad har ni haft för er?...
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0