Bloggen fyller 2 år

Nu kommer jag äntligen till vad det var för speicellt igår, 19 mars - jo, min blogg fyllde 2 år. Alltså inte just denna, men jag har bloggat i två år nu, alltid som zanniofsweden.. Men jag är ju fortfarande jag och huvudsaken är ju att jag bloggat i 2 hela år! Rätt ballt tycker jag faktiskt? Startade Zanni som en wnb fjortis, min förebild var Tiepamandahh och bloggen hade headers gjorda i pickpic, inläggen var osamanhängande och bilderna på en liten tjej som inte visste hur smink ska användas. Läsarna låg på typ 20 per dag och rekordet under 2011 var 93 unika. Under dessa två år har det hänt så otroligt mycket, idag bloggar jag på blogg.se, världens snyggaste design, flera läsare som "bryr" sig om mig. Jag får både bra & dålig kritik, fanbilder & texter. Men framför allt så stöttar ni mig, ni är som en familj ska ni veta. Ifall vi tänker utanför bloggen & mitt utseende så har det hänt mycket på insidan också.. Jag har bytt skola, fått högsta betyg på flera uppgifter, hittat nya bästavänner och hållt fast dom som fick mig att må bra. Kastat dom som sög energin ur mig. Jag har blivit självständig och modig. Mer självsäker. Mer ärlig. En bättre person, jag har testat gränser och varit kär. Inom ridningen har jag också kommit långt, 2011 tränade jag mycket, 2012 hade jag paus och nu är jag en helt ny ryttare. Jag har blivit en person jag tycker bättre om, en som jag kan va stolt över. Och mycket av detta tack vara bloggen, så babes - tack, tack, tack, tack, VI är förbaskat grymma tycker jag.
 
2011
såhär såg jag ut 2012
Såhär ser det ut idag, 2013
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0