iPhone art

Har jag glömt att visa er hur mitt mobilhelvete ser ut på baksidan eller? Helt krashad haha. Har haft den sen i september och det här hände i januari, hur länge är det?.. 4 månader! Sämst jag är hehe. Ser nån av era mobiler ut såhär, hur länge lyckades ni hålla dom? ;) Aja det var inte det jag skulle snacka om nu. Utan jag tänkte ge er som har en vit iPhone med sprucken baksida ett tips hur ni kan få den snyggare än nånsin! Ta en massa vattenfärger du gillar och måla bara på telefonen som om det var ett papper, eller ja inte på kameran oså förstås, men ni fattar väl?! Funderar på att göra det, vad tycker ni? :D
Kommentarer
Postat av: Anonym

Dock trycker du in mängder med vatten i mobilen = nästan be om att få vattenskador ;)

2013-03-19 @ 00:48:18

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0