Min dag :)

Har inte mycket att säga om denna dag mer än att den varit riktigt bra. Badat isvak i skolan, var först i av hela skolan. Känner mig sjukt stolt ska bi veta ;) efter skolan har jag hämtat upp vår vovve Pontus, gått en lång pw med honom hem eftersom hela familjen borträknat mig skulle iväg. Tränat kontaktövningar och sen var min plan att dra ut o rida men så blev det ej. När jag kom hem stod det en låda tahimat + marsipan kyckling och vänta på mig i köket med en lapp från mammsi. Som jag brukar säga - min morsa, hon kan det minnsan!
Dagen började med en latte.. Lite hände däremellan innan det var dags att hugga in i tahimat i slutat av dagen.. GODNATT :D

 

 

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0