Påskpresent & shopping

Vill ni veta vad alla shoppingkassar jag bärde runt på igår innehöll? Jo det var ett par Hunters + hunter sockor - minns ni för några månader när jag fetdissade de? Att det var skitfult, gummistövlar på stan liksom? Konstigt hur mycket mode & trender kan påverka oss ;) Förutom det så fick jag bestämma vad jag ville ha i mitt påskägg av pappa? Valde självklart ett Thomas sabo armband eftersom det var det jag önskade mig, har bara en berlock just nu men ska köpa/få en ny varje månad tills det är fullt :D Sååååååååhär glad, världens bästa papput har jag!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst? Alla har ju blanka varför tog du inte bara matta? Mycket snyggare! Och ska du få en berlock varje månad? Sjukt bortskämt!

2013-03-31 @ 23:39:49

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0