Såhär skrev jag för 1 år sen

Såhär skrev jag på bloggen 1-årsdag för ett år sedan.. Jämför den med texten jag skrev igår, vad tycker ni? Har jag förändrats i min skrivning? ;)
 
"Idag den 19 Mars 2012 fyller min blogg "Zanni Of Sweden" 1 år, hur galet är inte det igentligen? Tänk er att jag exakt denhär dagen fast för 1 år sen så satt jag och skapade denhär bloggen - skrev in namn, presentation, design osv? Jag startade som en liten osäker fjortis, trodde att hela världen visste vem jag var trots att jag bara hadde 20 besökare per dag? Pågrund av det fick jag massor av skit, tror typ det var en person som stalka mig & bara skrev en massa taskiga saker! Jag tog alltid åt mig och började få dålig självkänsla och tro att jag inte dög.. Men jag fortsatte blogga mer & mer "småprovocerande". Bloggen sänkte mig faktiskt rätt rejält ett tag..

Efter sommaren tog jag tag i bloggen, lärde mig att skriva mer samanhängnde & lärde mig hur jag skulle hantera äckliga och taskiga komentarer. Där någonstans började bloggen växa! Det är verkligen kul att ligga och läsa igenom min resa sedan 2011, se hur jag utväcklats som människa och vuxit i mitt sätt. Jag har idag en fräsch och stilren blogg med nästan 100+ per dag, jag peppar och inspirarar andra människor i min ålder. Jag är verkligen stolt över mig själv, klart det finns saker jag vill ändra på, men så är det för alla. Jag har nått högsta graden av det möjliga. Kärlek till er som tror på mig, ni är bäst! ♥ Det finns fortfarande folk som inte tror på mig, jag skrattar nästan lite åt er. För jag lovar er, jag ska skriva historia.. Allt detta, är & kommer vara pågrund av er, det är helt otroligt igentilgen!? Tack älsklingar, tack för allt."

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0