Skolan en snabbis

Godagens lovers! Idag var jag fullt bestämd över att gå till skolan så det fick bli så trots att jag hade feber. Tog alvedon så den försvann några timmar haha ;) Hann vara med på de två lektioner jag ville & behövde + hämta lite böcker innan alvedonen slutade verka och jag fick tillbaka febern. Så jag fick dra hem istället och här sitter jag igen, åh jag vill ju vara friiiiisk! :( Är jag frisk imorrn blir det parrrrtyyyy med min babygirl! Hoppashoppas.
 
Här kommer dagens outfit iaf - svarta jeans från Carlings, piké från Lacoste & jacka från Vila, helt underbart att få ha på mig min allra bästa favvis jacka, saknat den heh ♥ Nu drar jag på mig mjukisdressen och fortsätter med att vara sjuk..
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0