Tuff brud i lyxförpackning

Godmorgon babes! Uppe med tuppen idag, eller vad säger ni? Men det är såhär att vår klass + åttan ska iväg till nacka någonstans och bada isvak den här morgonen. Inte riktigt bestämt mig om jag ska göra det än, men vi vår se, hoppas att jag ba kör på och inte fegar ur :D Har ni gjort det någon gång? I varje fall så ska det bli spännande att se hur allt går till. Vi ska i med ytterkläder och hela tjotaheiten så har med mig ombyte av allt. Till skolan åker jag i mjukisar, osminkad och pälsväst. Säger grattis till alla som kommer få se mig nu, jag i mjukisar på en vardag - ingen vanlig händelse ;)
 
Tuff brud i lyxförpackning osv..
Kommentarer
Postat av: H A N N A

sötis!

2013-03-28 @ 14:44:28
URL: http://hannahh.blo.gg

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0