Vad har hänt?

Ni måste ju undra som tusan vad som hänt i er favvo bloggerskas (jag alltså ;)) liv nu när jag inte bloggat! Inte sant? Klart ni har! Det har hänt rätt mycket ska jag säga er. Det började igår då vi slutade skolan och fick lov klockan 3 ungefär. Känslan när man går ner från skolbacken påväg till tåget med solen i nacken är helt obeskrivlig. Då känner man fan att våren är på G :D Dåså tog jag i alla fall tåget bort till Maggan, hängde ett tag där med hon & Abba innan jag åkte vidare mot morfar. En liten del av släkten var där igår och så firade vi litt påsk + planerade morfars 90-årsdag!
 
När vi var hemma vid klockan 10 så ringde Anna och sa att hon var påväg till mig. Mamma körde och hämtade henne och så hade vi party för 2 här hemma, och jag snackar fest alltså hahah :D Idag så har vi bara slappat här ett tag innan vi drog och mötte Maggan. Lammen har ju äntligen kommit, ååååh så jäkla gosiga, livet som lantis är inte så dumt ändå? Hihihi. Men sen tog vi ju somsagt en fika med Maggan i stan och sen har inte så mycket mer hänt. Jag har käkat & städat sen jag kom hem typ. Lång men bra fredag! ;)
 
Igår
Hahah åh vad underbara vi är (för er som saknar sinne för humor så kan jag ju berätta att vi är oseriösa)
Idag
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0