Världens bästavän

Jag började skriva på detta inlägg för fyra dagar sen, men de vart lite väl känslosamt så publicera det inte. Kortfattar mig nu istället - för exakt ett år och 4 dagar sen så träffade jag personen som idag är en av de viktigaste i hela universum. Min bästavän, Anino. Hon är best. Började med att vi av en slump började prata, sen nästa dag ringde jag upp henne och så träffades vi nere vid kajen i gamla stan, käka donken och njöt av våren. Vi klicka direkt. 3/3 is the date - nästan som att Anna är min flickvän. Haha nej..I varje fall, Anino korv hundar stjernberg, soulmate, bestfriend, wifey, i love you♥
 
(de 3 första bilderna är gamla, så inga komentarer på det, vi bjuder)
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0