Veckans planer

*Idag - Idag så har jag grymmagryyymma planer. Kamala har prao denna veckan och idag så ska hon fotografera på en modevisning. (hennes farmor är lite av en kändis inom den världen, om ni förstår vad jag menar) Jag blev iallafall medbjuden ochs självklart tackade jag ja! Det är rätt så sent på kvällen så jag sover över med Kamala hos hennes farmor då.
 
*Tisdag - Andra skoldagen låter jag gå precis som vanligt. Fikar med en vän och sen när Kamala slutar så har vi hela hennes farmors lägenher för oss själva, så vi ska bjuda in lite tjejkompisar och käka middag. Supergos  Sover där igen hehe
 
*Onsdag - Skola, PLUGGA.
 
*Torsdag - Skola, träffa Anna, PLUGGA.
 
*Fredag - inget planerat, men det kommer ju vara fredag så vad som helst kan hända ;) Mest troligt att jag hoppar ner i sängen med en fet godispåse och kollar GossipGirl.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0