Årets första dopp här hemma

Tjoba babys, nu var det ett tag sen haha. Skolan har varit det one & only för mig under denna vecka, men nu börjar allting bli klart så jag kommer igång på bloggen igen. Dessutom är det ju fredag, så lite paus i pluggandet måste man ju ta, bara för att det är fredag liksom ;) 
 
IAF!!! Hoppas ni mår bra. Med mig är det nämligen toppen! Var precis ute med lite grannkompisar jag inte träffat på länge, vi tog årets första dopp i poolen här hemma och sjutton gubbar vad skönt det var! Helt perfekt tempratur i vattnet, underbart verkligen  Efter det hämtade vi lite glass och klättrade upp på taket och satte oss och njöt av solen. Precis som på den gamla goda tiden, haha!  Nu är sommaren 2013 invigd, dagen innan 1 Juni liksom. Amaaaaazing!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0