Bara jag?

Det är ett hejdundrande tjat om Victoria's secret just nu, och speciellt att deras modeller är perfektioner, kvinnliga ideal mm.. Jag vill inte låtsas vara en storbloggare nu i och med att jag tar upp detta ämne men helt ärligt så tycker jag inte dom är snygga. Självklart är dom inte fula, långt ifrån men samtidigt långt ifrån perfekta. 1. Deras anstikten ser helt onaturliga ut, dom ser elaka och obekväma ut. 2. Deras kroppar är alldeles för smala, beniga rumpor och bröst som är uppe vid hakan. 3. DOM LIDER för att få se ut sådär. Ni kanske inte vet, men jag har läst hur dieten mellan modeshowsen är. Och den är fan inte mänsklig!!!! USCH JAG BLIR SÅ IRRETERAD, det är kränkande att sån skit existerar. Det är hemsk att uppmuntra unga tjejer till att följa deras väg. Jävla skithelvete. Kroppen du själv har är den kroppen som är perfekt, perfekt för dig, låt ingen annan säga något annat. Lyssna på tant Nadine!!!!
 
Nu vet ni vad jag tycker, vad tycker ni?
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och några kompisar har tillsammans med några på en annan skola startat ett "projekt" som går ut på att försöka få bort dessa sjuka skönhetsideal och att folk ska kunna vara bara sig själva utan att det är någonting konstigt. Jag märker ju på din text att du är emot dessa saker och du som har en del läsare på din blogg skulle faktiskt kunna sprida detta! Jag skulle bli jätteglad om du kunde göra ett inlägg om detta projekt och till exempel länka våran facebooksida: https://www.facebook.com/pages/Zero-Fix/334730989983198?fref=ts

Vill du ha någon mer information kan du gå in på facebooksidan och skicka ett meddelande!

2013-05-08 @ 06:06:43
Postat av: hanna

håller med!

2013-05-13 @ 17:10:06
URL: http://hannaaerika.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0