Jag lever för helgen

Haha just nu stämmer faktiskt rubriken in rätt väl. Läsåret har helt plötsligt börjar gå förjäkla segt och även fast sommarlovet är här om 18 dagar så känns de som 1 helt år till. Typ. Men nu är det helg vilket betyder att när vi kommer till skolan på måndag så är vi 2 dagar närmare sommarn. Hehe, men jag kan ju dra dagens planer nu när jag ändå är igång och snackar om fredag. Jo, ikväll så tar min låtsassyster examen. Hon tar den på balettakademin och ikväll har dom sin examens-uppvisning eller vad man ska säga. Hon är helt sjukt duktig så det ska bli superoligt. Men först skola och lite sånt imellan. Vad är era planer? Fest, mys? Tell me

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0